Helbredsmæssig køretest

Forløbet i sådan et weekendkursus er følgende:

Teoriundervisning med teoriprøver lørdag og søndag, begge dage fra kl. 8.30 til 15.30.

Vi mødes kl. 8.30 lørdag i den pågældende weekend, hvor vi starter med at gennemgå nogle af de vigtigste færdselsregler og trafiksituationer. Derefter starter vi op på at øve teoriprøver som hele holdet løbende retter i fællesskab.

Hvor talrige køreskoler vælger at gå over til udelukkende DVD/Computer baseret undervisning, som et selvstudium, er alt undervisning personlig undervisning som foregår på storskærm og tavle, hvor der altid vil være mulighed for at stille løbende spørgsmål efterhånden som undervisningen skrider frem. Jeg forholder mig til den enkelte elev og sikre mig, at eleven har forstået stoffet.

Kurset er med fuld forplejning, så man skal ikke tænke på med og drikke.

Et weekendkursus for generhverver vil forløbe på følgende måde:

• Lørdag morgen. Vi mødes kl. 8.30 i teorilokalet, hvor vi starter med morgenmad, kaffe mm.
  • Lørdag formiddag Vi starter undervisningen med at gennemgå nogle af de vigtigste færdselsregler og trafiksituationer, vi starter op på at øve teoriprøver som vi retter i fællesskab. Der vil være indlagt korte pauser hvor man kan ryge og strække benene.
  • Lørdag middag. Vi spiser vi frokost og holder pause,
    Lørdag eftermiddag Mere undervisning og flere teoriprøver, indlagt korte pauser. Der vil være kaffe og lidt sødt. Vi slutter af ca. kl 15.30.
  • Søndag morgen. Vi mødes i teorilokalet kl. 8.30, hvor vi starter med morgenmad, kaffe mm.
  • Søndag formiddag Vi laver teoriprøver og retter disse.
  • Søndag middag Vi spiser frokost og holder pause.
  • Søndag eftermiddag Vi laver flere teoriprøver og jeg begynder at køre en tur med jer alle på skift, hvor vi kører gennem byens vanskeligste steder så I ved hvor i byen I skal ekstra opmærksomme.
  • Vi slutter af ca.kl. 15.30.

RING FOR TILMELDING