Rutinekørsel

For dig som har kørekort og måske

• har haft det længe men ikke kørt i flere år
  • kører bil ind i mellem, men aldrig på motorvej
  • har været involveret i ulykke og blevet utryg ved at køre
  • er flyttet til byen, men er nervøs for at køre i byen
  • har fået nyt job og nu brug for at køre bil til arbejde gennem område og/eller i trafikmængde du ikke er tryg ved
  • generelt føler dig usikker bag rattet, – usikker på om du kan (huske) alle færdselsregler og er tilstrækkelig opdateret på nye regler

Der kan være rigtig mange grunde til, at du overvejer at kontakte en kørelærer for at få nogle genopfrisknings-timer. Det behøver ikke være en ‘større sag’ eller koste formuer at tage et par rutine-timer.

Jeg har erfaring med rutinetimer til folk i alle aldre. Fra den helt unge bilist, der måske fik sit kørekort for et lille års tid siden, men bare ikke fik lejlighed til at køre efter at kortet var i hus og nu føler sig for usikker, til ham/hende der tog kørekort for 15-20 år siden og aldrig fik opnået en egentlig rutine og måske nu har behov for at køre guldklumpen i børnehave, til svømning, fodbold eller dans, – eller måske er du blevet en af de ansvarsbevidste bedsteforældre der kører rundt med børnebørnene og gerne vil sikre, at der ikke har sneget sig dårlige vaner ind som gør din kørsel mindre sikker.

Køreskolen ligger lokalt og centralt i Down Town Bjerringbro. Teoriundervisningen foregår i Bjerringbro, mens den praktiske kørsel både foregår i Bjerringbro, Viborg eller Silkeborg.

Læs mere om os

Bjerringbro Køreskole